If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Monday, January 20, 2014

Kos Sara Hidup Naik Bertingkek-tingkek

Asslamualaikum...
Pening kan Malaysia sekarang?? Pok Pak sana..Pok Pak sini! Semuanya dok cerita pasal isu kos sara hidup yang kian naik bagai nak gila. Rakyat makin sengsara, kerajaan pening kepala. Siapa suruh naik?? Adeh! Ni sekarang isu "Kangkung" pula? Isu ni lagi saya kurang faham sebab tiba-tiba je orang ramai propa mengenai isu ni. Hmmm... (Malas nak ambil peduli pasal masalah sekarang. Baik fokus kepada solution)
Berbalik dengan isu kos sara hidup. Saya tahu seluruh rakyat Malaysia sedang mengamuk sakan dan meluahkan keluhan rasa dek kerana kos sara hidup pada tahun 2014 semakin melampau naik. Saya faham dan sekarang saya juga amat risau akan bagaimana keadaan saya selepas saya tamat pengajian nanti? Adakah masih ada peluang pekerjaan untuk saya? Atau gajinya sedikit sahaja?

Jesteru, bermula tahun ini, saya sedang mengambil langkah sebelum apa-apa terjadi akan datang. Saya harus dan anda juga perlu fikirkan penyelesaian untuk menangani isu kos sara hidup tinggi ini, bukan hanya mengeluh sahaja dan hanya menuding jari kepada orang lain. Kita harus bertindak! Jika boleh, cuba cari pendapatan sampingan dan kurangkan perbelanjaan bagi perkara yang tak perlu. Macam saya, Alhamdulillah sekarang ini saya sudah ada 'part time job' iaitu Herbalife. Saya tak perlu risaukan masalah kos hidup, tetapi fokus untuk menambah pendapatan dalam kerjaya saya sebagai Wellness Coach. 

Hanya sekadar membantu mereka dari sudut kesihatan dan mencapai berat badan yang diimpikan...InsyaAllah RM2000-RM4000 anda juga boleh kecapi. Dan, jika ingin bersama saya untuk menjana part time income, dengan masa yang flexible dan tidak membebankan, anda boleh PM saya selepas ini. InsyaAllah saya akan bantu. Latihan juga turut diberikan. Its very simple, fun dan magical! Sebab tu ramai students buat part time dengan Herbalife=)

So now! Let's think about solution...not the problem. Jom berubah!

HANISA
013 255 8910
(Call/Sms ONLY)

No comments:

Post a Comment