If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Thursday, January 2, 2014

Cerita Herbalife

Bismillah...
Pada kali ini, saya mencipta satu entri baru yang diberi label "Herbalife Consumers & Distributors Stories" dengan tujuan untuk memberi manfaat dan informasi berguna kepada para distributors, pengguna tegar, on-off, atau yang masih lagi tercari-cari akan produk Herbalife atau kepada yang masih lagi ragu-ragu. Entri ni bertujuan untuk memberi anda semua keyakinan yang teguh bahawa syarikat Herbalife adalah Syarikat Pengurusan Berat Badan No 1 Dunia yang stabil yang memberi peluang kepada manusia menikmati nikmat kesihatan yang Allah beri dan dapat menjana pendapatan sampingan (part time income) di dalam Herbalife.

Herbalife memberi 3 peluang kepada manusia, tanpa kita semua sedari, iaitu:

1- Peluang Kesihatan
2- Peluang Menjana Pendapatan
3- Peluang Memberi kepada Umat Sejagat

1- Peluang Kesihatan
Herbalife merupakan sebuah syarikat nutrisi yang tercipta “atas dasar kasih sayang seorang anak terhadap ibunya, yang telah meninggal dunia akibat terlebih dos mengambil ubat kurus." Ia telah beroperasi LEBIH 33 TAHUN untuk membantu seluruh manusia dari sudut kesihatan dan kewangan, dengan membawa misi “Mengubah Kehidupan Manusia”. Produk Herbalife adalah berasaskan herba yang diambil daripada tumbuh-tumbuhan berkualiti tinggi dan ianya adalah NUTRISI, BUKAN DADAH, BUKAN UBAT PELANGSING dan BUKAN BAHAN KIMIA. Jadi, ianya insya-Allah selamat dan sangat digalakkan untuk menurunkan/ menaikkan/ mengekalkan berat badan, memperbaiki masalah kesihatan, meningkatkan tenaga dan stamina dan merawat masalah kulit. Jangan risau! Sudah lebih 80 JUTA pelanggan yang berpuas hati dan Herbalife kini, telah beroperasi di lebih 90 BUAH NEGARA. Masya-Allah. Bila sesuatu yang dilakukan atas sebab yang murni, hasilnya amat luar biasa. Hah! Satu lagi yang anda WAJIB tahu ialah Herbalife adalah syarikat yang berlatar-belakangkan saintis-saintis terkemuka dunia, termasuklah Pemenang Anugerah Noble Laureates, Dr Louis J. Ignarro. Herbalife adalah satu-satunya syarikat nutrisi yang mempunyai Noble Prize Scientist di belakangnya.

2- Peluang Menjana Pendapatan
Herbalife juga merupakan syarikat yang menawarkan pendapatan yang luar biasa kepada manusia. Ia sesuai bagi mereka yang tercari-cari part time income atau passive income. Herbalife merupakan syarikat yang stabil (beroperasi lebih 33 tahun), telus dan beretika tinggi, yang telah tersenarai di New York Stock Exchange (NYSE) pada tahun 2004. Keuntungan syarikat Herbalife kian meningkat dari tahun ke tahun sehinggalah pada tahun 2011, keuntungan Herbalife tercatat sebanyak 6.4 BILLION USD!! Herbalife di Malaysia, baru sahaja beroperasi selama 8 tahun, tetapi momentumnya hebat amat sekali! Disebabkan kestabilannya, ia menawarkan pendapatan kepada sesiapa sahaja yang inginkan kehidupan yang lebih baik, tidak mengira bangsa, agama, dan latar belakang. Syaratnya hanyalah berusia 18 tahun dan ke atas. (Jika berminat untuk mendapat extra income RM500-RM2000 atau Lebih sebulan, boleh PM saya selepas ini).

3- Peluang Memberi kepada Umat Sejagat
Dengan misi “Mengubah Kehidupan Manusia”, Herbalife telah banyak memberi manfaat dan bantuan kepada umat manusia dengan terlahir lebih 80 JUTA testimonial-testimonial pengguna yang  telah mendapat nikmat kesihatan dan berat badan, kesan daripada penggunaan produk nutrisi Herbalife. Ia juga telah banyak membantu dalam meningkatkan taraf kewangan dan kehidupan manusia, “FROM NOTHING TO EVERYTHING” dengan terlahir ramai jutawan-jutawan dan president team-president team yang dahulunya hanyalah “kais pagi makan pagi, kais petang makan petang”. Apa yang menarik sekali, Herbalife sangat menitik beratkan sifat SUKA MEMBERI kepada masyarakat, dengan terbinanya Herbalife Family Foundation dan Casa Herbalife  bagi membantu rakyat-rakyat yang tidak mampu, fakir, warga emas dan anak yatim. DI Malaysia sahaja, Herbalife telah menjadikan banyak pusat-pusat kebajikan masyarakat sebagai “Anak Angkat” bagi menyalurkan bantuan. Buat pengetahuan umum, setiap kali event Herbalife diadakan, akan tersedia bahagian untuk disalurkan kepada pusat-pusat terbabit. THE MORE YOU GIVE, THE MORE YOU EARN.

Ini hanyalah ringkasan kepada CERITA HERBALIFE kerana masih ramai lagi yang tidak tahu, samar-samar dan ragu-ragu mengenai syarikat pengurusan berat badan yang hebat ini. Saya hanyalah pengguna setia dan distributor Herbalife yang turut merasai ketiga-tiga nikmat di atas selama lebih 3 tahun penggunaanya. Alhamdulillah...

Jika anda ingin berubah:
PENGURUSAN BERAT BADAN
PENGURUSAN KESIHATAN
PENDAPATAN SAMPINGAN RM500-RM2000 atau LEBIH

SAYA AKAN BANTU ANDA.!!

Jom PM saya sekarang..!

HANISA
013-255 8910
(Call/ SMS)
sms NAMA dan MASALAH

hanzlisha@gmail.com
(Serious people only!)

Entri berikunya..anda akan dihidangkan dengan cerita-cerita menarik dari pengguna dan distributor Herbalife sendiri. Nantikan...

No comments:

Post a Comment