If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Thursday, December 5, 2013

Jom Kita Bakar Lemak Badan

Salam to olls!
Macam mana status pengurusan berat badan anda? Sudah berjaya? Atau masih lagi dalam proses? Atau dah lelap di tengah jalan? Atau masih lagi samar-samar bagaimana nak turun berat badan? Ok tak mengapa? Jika masih punyai impian untuk meneruskan perjuangan untuk menurunkan berat badan, molek sangat jika anda baca entri kalini sebab hari ini saya nak ajar anda semua bagaimana nak Bakar Lemak Like Crazy? SUKA?
Kebiasaanya, mereka yang terlebih berat (overweight) mempunyai lemak badan (body fat) yang cukup tinggi. Pengalaman saya sebagai coach Herbalife, ada yang baru berumur 20 tahun, tapi lemak badan dia masya-Allah sudah seperti mereka yang berumur 60 tahun yang boleh dikategorikan di tahap yang amat serius dan bahaya!! Ada yang lemak sudah di tahap Very Bad seawal usia 18 tahun! Dan, ada yang kurang berat badan 14kg (underweight), tetapi lemak badannya seperti mereka yang overweight 20kg!! Takut tak??

Mengapa isu lemak badan atau Body Fat ni amat serius?

Body fat adalah punca segala penyakit kerana ia terjadi akibat daripada pemakanan yang tidak sihat. Dari body fat inilah, timbul bermacam-macam penyakit yang serius; sakit jantung, darah tinggi, kencing manis, buah pinggang, batu karang, dll. Sebab ke-2 ialah, apabila body fat tinggi, bentuk badan pun akan menjadi sorry to say, TIDAK CANTIK. Jika anda dapat turun berat badan sekalipun melalui diet sendiri, body fat hanya mampu mengecut tapi takkan hilang, badan anda masih di tahap yang sama, menggelebeh, dan tidak shape up. Bak kata remaja perempuan, “Ada Babat di Badan”. Hah!


Gambar 1 : Over fat Body
Gambar 2 : Normal Body
So, rasa-rasa penting tak jaga lemak badan ni? Anda nilai sendiri.

Kalau anda nak sihat dan cantik, anda perlu ikut tips saya ni. Boleh? Kalau rasa badan dah.. OK. No problem boss!
Sebenarnya, mudah sahaja untuk menurunkan lemak badan kerana lemak badan yang berlebihan berpunca daripada gaya pemakanan yang tidak sihat. Jesteru, pengambilan diet yang sihat dan seimbang amat penting untuk membakar dan mengurangkan lemak badan ini. Untuk makluman, punca sebenar lebihan lemak badan adalah disebabkan gula di dalam makanan. Gula terbabit mampu untuk bertukar menjadi lemak melalui proses pencernaan jika diambil secara berlebihan.

Jika benar anda dalam kalangan orang yang serius untuk kurus dan sihat, saranan saya sebagai coach dan pengguna Herbalife adalah dengan menggunakan Teamix with Hibiscus dan TC Formula Herbalife.

Teamix with Hibiscus adalah teh yang dirumus khas untuk untuk membakar lemak badan sambil menambahkan tenaga pada badan. Jika anda sedia maklum, bunga Hibiscus mempunyai khasiat yang luar biasa hebatnya dalam penjagaan kesihatan dan kecantikan diri, yang merangkumi kebaikan membantu pertumbuhan serta kekuatan gigi dan tulang, selain bagus untuk kesihatan mata, dan kulit. Seratnya sangat diperlukan untuk memperbaiki system pencernaan. Antara kebaikan Teamix with Hibiscus adalah : 

ABCDE :
A - Antioxidant (Anti Ageing), Anti Canser (Mencegah Kanser)
B – Burn Fat (Membakar Lemak)
C - Cleansing (Cuci Badan)
D – Detoxification (Detox Bahan-bahan Toxin dalam Badan)
- Energy (Memberi Tenaga pada Badan)
(Kupasan selanjutnya akan dibuat di entri TeaMix with Hibiscus)

TC Formula pula adalah produk Herbalife, dicipta secara scientifik untuk membantu proses penyingkiran lemak badan. Ianya adalah supplement khas diperbuat daripada gabungan teh hijau, teh hitam, teh oolong dan juga halia untuk mempertingkatkan metabolisme badan disamping amat membantu proses pembakaran lemak. TC Formula ini boleh dikira produk yang sangat aggressive bagi membakar lemak badan. Jesteru, hanya mereka yang mempunyai lemak lebih daripada 20% sahaja, disarankan untuk menggunakan TC sebagai supplement tambahan selain daripada produk utama Herbalife; F1, F3; Teamix dan Aloe Vera.
(Kupasan selanjutnya akan dibuat di TC FORMULA)


Jika serius untuk penurunkan berat badan sambil membakar lemak degil pada badan, hubungi :

Nak kurus dan bakar lemak?

Hubungi saya sekarang!

HANISA
013-255 8910
(Call/ SMS)
Sms NAMA dan MASALAH

No comments:

Post a Comment