If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Monday, November 18, 2013

Mengandung dengan Herbalife

Bismillah..

Harini saya hanya nak berkongsi cerita mengenai mengandung dengan nutrisi. Ceh! Gaya macam sudah ada pengalaman kan? Tak adalah, saya hanya nak share cerita-cerita daripada sahabat-sahabat saya sendiri.

"Ica, kalau preggy boleh ke ambil Herbalife?"

BOLEH. Herbalife adalah produk nutrisi terbaik untuk semua, termasuk ibu mengandung dan berpantang kerana ia mengandungi nutrisi (vitamin, fiber, amino acid, lain-lain serat) yang lengkap untuk badan kita. Kalau kita lihat, ibu mengandung kebanyakannya disuruh makan dengan kadar yang banyak alasannya untuk bayi. Tetapi sedarkah kita akan kandungan yang terdapat pada makanan yang kita ambil tersebut? Jika kita minum susu, adakah kita yakin bahawa susu tersebut memberi kandungan yang selengkapnya pada badan? Betulkah ia daripada lemak berunsur tumbuh-tumbuhan? Atau hanya memberi kekuatan kepada tulang semata-mata?

Ok. Take note to myself too!

Produk apa yang sesuai??

Senang cerita, SEMUA! Shake dan Protin untuk sarapan dan snacking. Shake boleh diambil dengan kadar yang banyak kerana ia memberi nutrisi kepada kedua-dua nyawa, ibu dan fetus. Jika inginkan bayi sihat, cantik dan bijak, banyakkan meminum shake terutama shake strawberry. Kulit bayi akan flawless gitu.

Teamix dan NRG tea untuk tenaga. Ibu mengandungi lebih tenaga untuk menampung fetus dalam kandungannya. Jika kita lihat ibu-ibu mengandung disekeliling kita, kita boleh Nampak sendiri cara jalan mereka, atau naik tangga. Nampak sangat termengah-mengah. So, pentingnya Teamix dan NRG ni untuk memberikan tenaga padan badan ketika mengandung.

Aloe Vera pula amat penting untuk mengatasi masalah gas ketika hamil, penghadaman dan kecantikan kulit bayi. NW Formula untuk tidur yang lebih nyenyak dan tenaga keesokan harinya, Calcium Plus untuk pembinaan tulang bayi dan kekuatan tulang ibu mengandung dan juga Omega 3 Fish Oil untuk kesihatan jantung, mengelakkan kekejangan otot dan kebas-kebas, dan pertumbuhan otak bayi. 

Ini sahaja yang saya boleh rumuskan untuk tips ibu mengandung. Mesti diingat! Ibu mengandung “jangan gatal-gatal” nak turun berat badan ye. Ia boleh memberi kesan yang buruk pada ibu dan anak yang dikandungnya. OK? Jika merasa mual-mual atau nak muntah ketika minum shake, jangan berhenti. Teruskan mengkonsumi Herbalife. Fikirkan kebaikan yang anda akan nikmati nanti jika anda konsisten konsisten dan konsisten.

Bagi ibu mengandung, anda disarankan untuk mengambil shake dengan kadar yang banyak kerana ia membekalkan nutrisi untuk kesihatan diri dan bayi yang bakal dilahirkan nanti. InsyaAllah..bayi tidak akan mengalami masalah setelah dilahirkan nanti seperti penyakit kuning dan lain-lain. Ini semua diceritakan oleh sahabat-sahabat saya yang sudah mengamalkan cara mengandung dan berpantang dengan Herbalife. Kesannya amat memuaskan! Cubalah!

Ini gambar-gambar ibu-ibu Herbalife yang sudah bersama Herbalife ketika mengandung dan berpantang dengan Herbalife.







Kalau nak tahu, ibu-ibu mengandung dengan Herbalife ni body mereka reshape sangat! Dari belakang ingat tak mengandung sebab ada curting. Tapi bila tengok depan, dah membuncit dah. MasyaAllah..luar biasa rahmat Allah ni. Mengandung pun boleh cantik dengan Herbalife=)

Jika berminat untuk saya bantu, Hubungi :

HANISA 
013 255 8910
(Call/SMS)
SMS Nama dan Masalah

Anda boleh baca link ini untuk maklumat tambahan dan cerita-cerita menarik ketika mengandung:



1 comment:

  1. saya pun minum herbalife semasa mengandung anak ke 2 tahun 2012 dan skrg pregnant ke 3 pun masih amalkan. Alhamdulillah, minum shake & tea mix je x muntah, mkn/minum lain2 senang sgt muntah :(

    ReplyDelete