If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Tuesday, December 3, 2013

Nak Kurus dan Cantik Peha? Ask Me!

Bismillah...

Harini saya nak share mengenai macam mana nak kuruskan/ kecikkan peha?? Saya tahu mesti ramai yang tertarik dengan topik ni kan? Hakikatnya, saya pun memang selalu menggunakan "Mr Google" untuk mencari tips untuk kecilkan peha saya yang tembam ni. HeHe.

Tapi sebelum tu, saya nak cerita sedikit pasal kehidupan saya sebelum ni, bolehkan??

Saya, dahulu kala..aceceh, teramat suka makan roti. Kerja saya makan ROTI ROTI dan ROTI. Bukan sebab nak diet atau apa. Tapi memang suka! Berbagai-bagai jenis roti saya sapu; Roti Bilis, Roti Coklat, Roti Kaya, Roti Sambal, pendek kata.. saya akan menghabiskan 2 BUKU ROTI (saiz besar) setiap minggu! Masya-Allah nikmatnya makan roti! Tapi...disebabkan makan roti yang melampau, peha saya semakin hari semakin membesar dek kerana "yeast" yang terkandung dalam roti telah mengakibatkan peha dan badan bertukar saiz. Saya terpaksa memakai seluar yang longgar pada ketika itu, saiz pinggang pun sudah menjadi 31. Aduhh!!! Tapi, pada masa itu, saya masih lagi berkeyakinan berjumpa orang kerana saya sentiasa memakai baju labuh. Fuhh!! Selamat! HaHaHa.

Sampailah bila saya bertemu Herbalife, saya tak tahu pula peha saya boleh mengecil selepas penggunaanya. Al-maklum la, peha saya ni banyak lemak tepu, degil naw (bahasa Melaka) nak hilang. Alhamdulillah..selepas menggunakan Herbalife, PEHA SAYA LOST 4 INCI, SAIZ PINGGANG MENJADI 27!!! Alhamdulillah...tak sangka boleh berubah sebanyak tuh. TQ Allah..

*hasil individu adalah tidak tipikal dan berbeza-beza* 

Nak tahu Bagaimana saya boleh kecilkan peha?? Mudah sahaja!

Saya memakai Body Buffing Scrub dan Body Contouring Cream Herbalife. Memang awsome! Terbaikkk!!!

BODY BUFFING SCRUB :
  • Membuang sel mati pada kulit
  • Mengurangkan selulit
  • Memecah lemak-lemak berlebihan
  • Mencantikkan peha
BODY CONTOURING CREAM :
  • Mencantikkan badan
  • Menjadikan badan lebih ramping dan cantik
  • Menegangkan kulit
  • Menghilangkan selulit
  • Memecah lemak-lemak berlebihan
  • Menjadikan kulit lebih halus
Dah tahu kelebihannya kan? So now, saya akan ajar cara menggunakan kedua-dua produk outer nutrition Herbalife yang superb awsome ni.

Body Buffing Cream :
Caranya mudah je. Selepas mandi, lap badan dan biarkan kulit seperti dalam keadaan lembap. Sapukan Body Buffing Scrub Herbalife. Cara sapuan : Gosok secara membulat dari bawah ke atas di tempat-tempat yang dikehendaki (peha, lengan, perut), dan biarkan selama 5 minit atau lebih. Saranan : Sabun badan terlebih dahulu, selepas itu baru pakai scrub, dan sewaktu membiarkan badan selama 5 minit, anda boleh memberus gigi, sabun muka atau syampu rambut.

Gambar Hiasan (Tak boleh letak kaki orang dewasa, seksi sangat. Buat datang dosa je. hehe)


Body Contouring Cream :
Cara nak pakai krim ni pun mudah. Sapukan Contouring Cream secara membulat, dari bawah ke atas supaya dapat menganjalkan kulit dan mengurangkan kesan gelebehan apabila lemak di badan pecah. Saranan : Seelok-eloknya pakai selepas mandi; pagi dan malam (sebelum tidur).

Rutin saya :
Pagi, saya akan memakai body scrub dan contouring cream sebelum ke tempat kerja.
Malam, saya akan buat cardio exercise selama 15-30 minit bersama teamix suam. Selepas itu, saya mandi dan memakai contouring cream pula. Kesannya Masya-Allah memang berhasil! Yang paling best bila terserempak dengan senior lama, beliau tegur peha saya semakin kecil sekarang.
"Akak tengok dari jauh, kaki Ica makin kecik dah, pakai Herbalife erk?"

La ni, seluar pun dah kena beli lain, sebab pinggang dah mengecil. Dulu seluar saiz 31, sekarang saiz 27. Yang memang nampak tragis tapi sebenarnya best ialah seluar slack lama saya terpaksa kena pin di pinggang, makin labuh, kesan pengecilan peha. haha lawak je.

SARANAN TERAKHIR : Jika anda ingin dapatkan hasil yang 2x lebih cepat, gunakan produk dalaman Herbalife (F1, F3, Teamix dan Aloe) bersama Body Srub dan Contouring Cream. Kesannya, insya-Allah memuaskan.

Best tak? Kalau best dan nak cuba..
Hubungi :
HANISA
sms NAMA dan MASALAH ke
013-255 8910
 (Serious people only!)

TQ2!! 

No comments:

Post a Comment