If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Monday, December 23, 2013

Omega 3 Fish Oil dan Kelebihannya. Jom Baca!

Anda semua suka makan? Saya pun suka makan. Gilalah orang yang tak suka makan. Bagaimana mahu menjalani kehidupan kalau tak suka makan, bagaimana mahu berkerja mencari rezeki? Betol tak??

Tapi bezanya..

APA MAKANAN YANG KITA SUKA MAKAN

Saya suka makan nasi hari-hari tetapi saya sukakan badan yang sentiasa sihat dan cantik. Saya rasa semua orang mempunyai keinginan yang sama dengan saya, bukan? Nasi kan sedap, makanan ruji rakyat Malaysia pula tu, dan nasi juga mengandungi karbohidrat yang bertindak sebagai agent pembakar kalori dalam badan. Tapi sayangnya, kebanyakan daripada kita suka sangat makan sampai lupa akan kemudaratannya terhadap kesihatan jangka panjang. Isyk3x!!! Itulah orang-orang tua cakap, "ikutkan rasa, binasa". Kesannya; Malaysia dinobat No. 1 Obesiti di Asia, Sakit jantung, darah tinggi, kencing manis, sakit buah pinggang sudah menjadi sebati kepada masyarakat di Malaysia bila jejak saja umur 30 tahun ke atas. Na’uzubillah..

Jadi, APA SARANAN UNTUK MEREKA YANG SUKA MAKAN INI?

Jawapan  : OMEGA 3 FISH OIL lah!

Omega 3 Fish Oil adalah supplement terbaik yang selalu disarankan oleh doktor-doktor perubatan dalam pengurusan kesihatan tubuh badan. Omega 3 diperbuat daripada DHA dan EPA. Sumber utama DHA adalah daripada ikan di dasar lautan dalam seperti salmon, kod, tuna dan mackerel. Antara kelebihan Omega 3 ialah :
  1. Meningkatkan tahap kesihatan jantung
  2. Meningkatkan kolestrol baik dan mengurangi kolestrol jahat
  3. Mengurangi risiko penyakit strok
  4. Mencairkan lemak dalam darah dan mengurangi risiko saluran darah tersumbat
  5. Meningkatkan tahap daya ingatan dan pertumbuhan otak yang cerdas (bagus untuk kanak-kanak, dan mereka yang sedang berlajar)
  6. Membantu menurunkan berat badan
  7. Meningkatkan tahap imuniti badan
  8. Membantu meningkatkan tahap penglihatan yang baik
  9. Bagus untuk ibu mengandung (meningkatkan kecerdasan minda bayi, kesihatan dan kecantikan kulit)
  10. Mengurangi risiko asthma, alzheimer dan tekanan perasaan (depression).
MENGAPA OMEGA 3 FISH OIL HERBALIFE?
Omega 3 Herbalife diperbuat daripada ikan di dasar lautan dalam dan tinggi standard qualitinya kerana dihasilkan oleh Pemenang Anugerah Noble Lauret, Dr Louis J. Ignarro; iaitu satu-satunya saintis yang berjaya menemukan “Nitric Oxide’.  Omega 3 Herbalife juga kurang lemak berbanding omega 3 biasa. Ini telah saya lakukan sendiri kajiannya di hadapan customer saya. 

KAJIAN SAYA (bukan tipu-tipu) :
Saya label Omega 3 Herbalife dan Omega biasa, dan masukkan ke dalam freezer. Saya biarkan semalaman. Keesokan harinya saya dapati Omega 3 Herbalife tidak cair dan masih kenyal seperti sebelumnya, manakala Omega biasa keras setelah dimasukkan ke dalam freezer semalaman. 

Mengapa boleh jadi begitu???

Ini kerana Omega 3 Herbalife dicipta daripada ikan yang benar-benar berada di lautan dalam, terhindar daripada sebarang pencemaran, tidak hanyir, kurang lemak, dan mempunyai daya ketahanan yang tinggi dalam keadaan sejuk.

Ini adalah salah satu kajian terhadap Omega 3 herbalife.
Lebih cepat mencairkan lemak (polistyrene sebagai lemak) dalam darah.
Produk-produk ini tidak bertujuan mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit)

Selain itu, apa yang paling menarik sekali adalah kapsul Omega 3 Herbalife sangat lembut dan tidak hanyir (Dah nama pun HERBAlife) dan boleh dikunyah begitu sahaja. Ia sangat sesuai untuk semua peringkat umur (termasuk kanak-kanak). Dan, yang paling best sekali adalah ia dapat membantu proses penurunan badan!

CARA PENGGUNAAN:
  • Makan 2-3 kali sehari (at least 1 – 2 kapsul atau lebih untuk kesan yang lebih cepat) selepas makan.
  • Jika makan makanan yang tinggi kalori, ambil 2 kapsul sebelum dan selepas makan
  • Bagi mereka yang inginkan kulit yang cantik, halus dan lembab sentiasa, banyakkan pengambilan omega 3 ini hari-hari. Insya-Allah kulit anda akan lebih cantik nanti. Buktinya, saya sendiri sudah alaminya. Hehe. (Sangat digalakkan bagi mereka yang ingin mendirikan rumah tangga. Kulit anda memang licin, glowingsss)
  • Sangat digalakkan pengambilannya bagi mereka yang mempunyai masalah sakit jantung, darah tinggi dan penyakit yang seangkatan dengannya.
CARA SAYA:
  • Saya akan telan (tidak kunyah kerana rugi jika minyak ikan melekat di tekak. Hehe) pada waktu pagi selepas bersarapan dan sebelum tidur selepas minum shake.
  • Untuk ke majlis kenduri atau terasa ingin memakan makanan berat, saya akan telan Omega3 ini sebelum dan selepas majlis/makan. (*harus amalkan kalau nak berat maintain) Seronok sangat sebab badan saya kekal seperti biasa walaupun saya makan dalam kuantiti banyak pada ketika itu.
Jadi, sudah lihat kelebihannya dan cara penggunaannya? Apa lagi..JOM MULAKAN PROGRAM PENURUNAN BERAT BADAN dengan produk Herbalife!!!

SAYA AKAN BANTU ANDA!


HANISA
018-266 0082
(Call/ SMS)
sms NAMA dan MASALAH

hanzlisha@gmail.com
(Serious people only!)

Cara pembelian produk secara mudah :

Untuk sebarang pembelian produk Herbalife:
sms NAMA PRODUK > < KUANTITI > < NAMA > < ALAMAT ke 018-2660082

Kami akan menghantar jumlah harga produk kepada anda

Jika ingin meneruskan pembelian, sila bank in ke akaun Maybank:
164 164 945 456 (HANISA BINTI MAT)
dan sertakan bukti pembelian kepada kami.

Penghantaran akan dibuat dalam masa 7 Hari berkerja.

No comments:

Post a Comment