If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Thursday, October 9, 2014

Atasi Masalah Wajah Dalam Hanya 7 HARI!

Assalamualaikum. ..and Good Morningggg!!
Hye Hye Uuoolllss!

Harini saya sangat "excited" untuk beritahu readers semua bahawa Herbalife SKIN yang baru dilancarkan di Malaysia tahun ini mendapat sambutan yang amat Amat AMAT LUAAARRR BIASSSAAA..!!

KENAPA?

Sebabnya... sejak produk SKIN ni masuk ke Malaysia Jun lepas, sudah banyak testimoni-testimoni kulit pengguna Herbalife dengan hasil yang amat memuaskan dan semakin ramai pengguna berpuas hati dan membuat repeat order, termasuklah saya sendiri. Hehe

Herbalife SKIN.

Produk SKIN merupakan produk skincare terbaru Herbalife di Malaysia yang telah diuji secara saintifik dan telah terbukti dapat memberi kesan positif kepada wajah seawal 7 HARI! SKIN adalah produk bernutrisi, tanpa bahan kimia dan tiada kesan negatif. Ia tersangatlah wangi sampai bila di"apply" pada wajah, rasa nak cium je. Seriously, ini merupakan produk pertama yang paling wangi yang pernah saya cuba.

Herbalife SKIN merupakan produk nutrisi wajah yang berperanan memperbaiki dan menyuburkan kulit wajah agar wajah anda kelihatan lebih cantik, sihat dan nampak lebih muda dalam HANYA 7 HARI sahaja! Ini disebabkan oleh kandungannya yang terdiri daripada Vitamin B3, Vitamin C dan E, Aloe Vera, Antioxidant, Bentonite Clay, Rosemary Leaf Oil dan Spearmint Oil. SKIN juga merupakan produk bebas Paraben dan Sulfate!!

Secara rumusannya, SKIN ini dirumus untuk mengatasi masalah kulit wajah seperti:
  • Menghilangkan masalah jerawat dan parut
  • Menghilangkan masalah jeragat
  • Mengurangi masalah kedutan dan garis halus di wajah
  • Menegangkan kulit wajah
  • Mengecilkan pori wajah
  • Melicin dan melembutkan kulit wajah
  • Memperbetulkan tekstur kulit dan tona tak sekata
  • Anti-penuaan (awek muda)
SKIN sesuai digunakan untuk semua lapisan masyarakat, tak kira umur. Antara rumusan kelebihan bagi setiap produk ialah seperti berikut:-


"Produk-produk Herbalife ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit"

SKIN mempunyai 3 falsafah utama:

FORMULA - Mengandungi Vitamin B3, Vitamin C dan E, Aloe Vera, Paraben-free dan SUlfate-free (telah diuji secara dermatology)

FEEL - Memanjakan kulit wajah, menghalus, melembut dan melicin tekstur kulit, berserta wangian yang menyegarkan.

FAST RESULT - Telah diuji secara klinikal untuk mendapat penghasilan secara pantas.




TESTIMONI PRODUK

Ini merupakan testimoni pengguna-pengguna SKIN yang telah mendapat hasil sejak ia dilancarkan :-

KAMILAH BT JUSOH

“Sebelum mengguna produk Herbalife SKIN, kulit muka saya kelihatan kusam dan tona kulit saya tidak sekata. Saya mengalami bintik hitam dan jerawat semasa tinggi rendah suhu yang melampau. Saya tidak suka sekali mengambil gambar ‘close-up’ kerana saya tidak yakin dengan keadaan kulit muka saya.


Selepas mengguna produk Herbalife SKIN selama 7 hari, sebum kulit muka saya menjadi semakin kurang*. Saya berasa lebih yakin berada di hadapan kamera dan sekarang, saya gemar sekali mengambil gambar foto! Apabila ditanya tentang keadaan kulit muka saya, saya boleh merumuskannya dalam 3 patah perkataan, iaitu SEMPURNA, LICIN dan SEGAR!* Saya berasa puas hati dengan HERBALIFE SKIN!”


(Hasil individu adalah tidak tipikal dan berbeza-beza)


BeforeHASLINA HASIM


"Nama saya Haslina Hashim, berumur 35 tahun dan ibu kepada 2 orang anak. Saya merupakan pengguna Herbalife SKIN selama 1 bulan. Sebelum menggunakan Herbalife SKIN, kulit saya kusam dan nampak tidak segar. Usia mencecah lewat 30-an menyebabkan mata sembab dan garis halus kelihatan.
After

Selepas menggunakan Herbalife SKIN, saya nampak perubahan pada kulit savya hanya selepas 7 hari. Kulit muka makin segar dan bersih. Saya menggunakan make-up setiap hari, kulit terasa lebih bersih dan ringan selepas menanggalkan mekap saya*. Saya sangat berpuas hati.


Usah menyembunyikan kecantikan anda dengan mengguna mekap, sebaliknya serlahkan kecantikan anda. Terima kasih Herbalife SKIN!”


Before
LOO KIA CHUN


"Saya telah menggunakan produk Herbalife SKIN selama 1 bulan. Saya suka dengan keringkasan produk ini. Langkah-langkah (Langkah 1-5) penggunaan jelas kelihatan pada pembungkusan produk itu sendiri!

AfterSelepas mengguna produk Herbalife SKIN, garis-garis halus pada bahagian mata bertambah kurang dengan ketara dan muka saya kelihatan lebih berseri dan berasa lebih lembap sepanjang masa*. Pori-pori muka saya juga lebih halus dan kulit saya menjadi lebih licin*.
Saya suka sekali dengan bau wangi dan pengalaman mewah yang dinikmati bersama Herbalife SKIN!”


JASMINE CHAI

Before“Pada hari pertama saya mengguna produk Herbalife SKIN, saya berasa sungguh teruja kerana pembungkusannya begitu MENARIK SEKALI!!! Saya tidak sabar untuk mencuba produk. Sebaik sahaja saya sampai di rumah, saya terus membuka produk dan menggunakannya pada seluruh muka saya.
Produk yang pertama ialah Polishing Citrus Cleanser. Muka saya berasa segar selepas menggunanya. Energizing Herbal Toner memberikan saya perasaan “WOW”! Toner ini menyegarkan dan menegangkan kulit saya!
AfterProduk kegemaran saya ialah Eye Gel dan Eye Cream, yang tidak merengsakan kulit saya walaupun saya mempunyai mata yang sensitif*.
Selepas sebulan mengguna rangkaian produk Herbalife SKIN, kulit muka saya berasa amat terhidrat, berasa lembut dan kelihatan lebih sihat. Saya sayang Herbalife SKIN!!!”



Before

AGNES SIOW

“Hi, selamat pagi. Nama saya Agnes.
Sebelum ini, kulit muka saya adalah amat sensitif dan akan menjadi bengkak dan beruam jika saya mengguna produk muka yang asidik atau mengandungi alkohol. Saya tidak boleh mengguna krim muka waktu malam selama beberapa tahun.

After
Tetapi sekarang saya betul-betul gembira! Setelah mengguna produk Herbalife SKIN selama 7 hari, garis-garis halus pada muka saya semakin berkurangan*. Muka saya kelihatan lebih sihat dan berseri. Saya amat teruja. Terima kasih Herbalife SKIN!”





PUAS HATI? Jika mahu melihat lebih banyak lagi testimoni Herbalife SKIN, readers boleh klik DI SINI



PAKEJ PROMOSI HERBALIFE SKIN

SKIN menawarkan pakej terbaik untuk perawatan kulit wajah, iaitu:-

A) BASIC PROGRAM

B) ADVANCED PROGRAM

C) ULTIMATE PROGRAM

MENARIK KAN???

Bagi mereka yang ingin wajah tampak sihat dan muda, dan ingin mengatasi masalah kulit wajah, anda boleh PM saya dengan segera. *Terbuka kepada bukan ahli Herbalife dan customers/coachees di bawah jagaan saya sahaja.

TQ!
HANISA
013 255 8910
(call/sms/NOwassap)

No comments:

Post a Comment