If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Thursday, October 17, 2013

BANGKOK! We Are Back!

Bismillah...

Ok harini kami akan berlepas ke our hometown Bangkokkk!!!! Wahhh excited bagai kan? Hehe. Sebab dah lama tak ke luar negara, rasa lenguh-lenguh badan pulak duduk Malaysia je ni. (Ayat menggelabah!)

Kalini memang adventure habis sebab kami pergi underground punya pakej, pakej bajet, NO agent! Hehe. Almaklum la..semua tengah focus pada Dreams masing-masing, tak sempat nak carik yang ok ok, plus kami berdua ni tengah praktikal.. tak nak cuti lama-lama. Ooopppss! Berdua? Aku belum bagi tahu siapa yang ikut aku kan? Yang ikut aku adalah....jeng jeng jeng!!! ATIQAH BALQIS! Ya bravoo! Tahniah dik! Hanya orang yang believe untuk ubah diri dan inginkan impian lagi besar je yang datang ke Bangkok ni. InsyaAllah..kita akan berlajar dan cari jawapan sama-sama k kat sana=)




Apa Ada di Bangkok Kalini??

Kalini kami ada special event! Very special! Bukan calang-calang orang je yang boleh datang. Dan... hanya orang tertentu je yang boleh masuk event ni taw. (Aku pun tak dapat masuk T_T) Yes! Kalini Herbalife providekan special training khas untuk para leaders dalam Herbalife, iaitu Active World Team School. Hanya AWT ke atas je yang boleh masuk training hall ni taw. Yang selebihnya, kena berlajar dari luar hall (Aku lettew). MasyaAllah.. banyak manfaat datang ke AWT School ni. Event memang lebih serius untuk orang yang serius tentang hidup mereka. Value ilmu AWT School ni tidak terdapat di mana-mana tempat.

Kenapa Perlu Pergi?

Sebab aku nak ubah diri aku. "Allah takkan mengubah nasib sesuatu kaum melainkan mereka yang mengubahnya.." See now! Allah dah kata awal-awal dah. Bukan aku yang kata. Jadi, aku decide untuk ubah diri dan hidup ke arah yang lebih baik. Nak ubah nasib keluarga, tak nak masih hidup di takuk lama, tanpa sebarang perubahan. Sebab.. "kalau kita lahir dalam keadaan miskin, bukan salah kita. Tapi .. kalau kita mati dalam keadaan miskin, itu salah kita" (Pres Team Kapt Saiful). Moga selepas balik dari AWT School ni..aku akan jadi seorang hamba Allah yang lebih baik, anak yang lebih baik, pelajar yang lebih baik, coach yang lebih baik, leader yang baik. InsyaAllah..  dan moga, aku akan dapatkan STRONG B.E.L.I.E.V.E. untuk buat Herbalife secara Fulltime selepas ini. Amiin...

OK lah! Nak berangkat dulu. Belum naik flight je lagi. Propa je lebih. Hehe.

P/s: to my coachees, dun feel sad okay bebeh. Ica pergi tak lama. Nanti balek, saya coach korang-korang k. Luv u!

Salam...!

NEED A COACH.?
I AM YOUR COAH

HANISA 013 255 8910

No comments:

Post a Comment