If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Tuesday, October 8, 2013

Cara untuk Naik Berat Badan

Bismillah…

Harini saya nak share kepada kawan-kawan sekalian tentang macam mana untuk naik berat badan?

Hmm…sedar tak sedar, perasan tak ramai kawan-kawan kita yang kurus ni kuat makan, tapi tak naik-naik berat badan..Betol ke BETOL?

Ada yang bersemangat minum susu "weight gain" di farmasi, makin kuat makan, tapi still tak gain weight jugak..betol ke BETOL??
Dan...ada yang jenis makan memang kurang, cepat kenyang..betol ke BETOL???

Ni contoh je okay. Saya tak berniat apa-apa, cuma sekadar membantu.=)

Jika saya ada solusinya, MAHUKAH ANDA SAYA BANTU??

Mudah sahaja! ambil Nutrisi Herbalife.

Tahu kenapa??

Herbalife sudah lebih 33 tahun beroperasi di seluruh 89 buah negara termasuklah Bosnia, dan sudah lebih 80 JUTA pengguna berpuas hati. So, It means that this is not a "main-main" company that wants to cheat others.

Ok. Ni hanya sekelumit testimoni yang saya boleh share di sini (kawan-kawan saya jugak)





PUAS HATI? 
Apa? Nak tengok yang lain pula?
Ok boleh! Contact saya untuk pergi ke "Customer Day" Ahad ini. Akan ada lebih 700 testimonial Herbalife secara LIVE di depan mata anda=)

Percaya..tapi BAGAIMANA??

Mudah je..
  • Basic: F1 + F3 + Aloe
  • Awsome: F1 + F3 + Aloe + NRG
  • Superb: Ambil semua produk!
Mengapa F1? Kerana F1 ni sangat mambantu untuk naikkan berat badan sambil tingkatkan tahap kesihatan. F1 mengandungi 55 vitamin, amino acid dan herba terpilih yang badan kita perlukan. Senang cerita, makan F1 ni macam makan 1 piramid makanan! Sebab ia mempunyai 7 jenis warna, 7 jenis buah, 7 jenis sayur. Lengkap! Dan, F1 ini adalah makanan badan dan sel. Jika sel dan badan tak dapat makanan mereka, rasa-rasa mereka marah tak? So, WAJIB ambil ye kawan2.

F3 pula bagaimana? F3 ni lagilah penting bagi mereka yang ingin naikkan berat badan kerana F3 Herbalife ni ZERO "0" FAT! Sanagat membantu untuk naikkan otot/ "muscle". Kalau otot naik, lagi mudah untuk naik berat badan. Lagi-lagi sangat sesuai bagi mereka yang kuat makan (lelaki lettew) sebab F3 Herbalife ni membantu untuk tahan lapar lebih lama=)

WHY Aloe? Aloevera memang penting untuk cuci usus. Tahu tak, orang yang perlu naikkan berat ni kebiasaannya mempunyai usus yang kotor? Seriously, kalau kita lihat kawan-kawan kita yang kena gain weight ni kuat makan, tapi badan still tak naik-naik lagi. Tak pun, memang jenis kurang makan sebab usus dia boleh serap sedikit je makanan yang dia makan, selebihnya akan flow keluar. Kalau ada rasa-rasa berkeadaan begitu, jom cepat-cepat order Aloevera Herbalife untuk cuci villi usus balik, dan dapatkan 50% penyerapan nutrient dalam usus!

Penting erk N-R-G? Yess Off course sangat penting. NRG Herbalife ni untuk memberi tenaga pada badan dan focus, lebih-lebih lagi bagi mereka yang kurus, selalu mengantuk dan letih. Terbaik la der kalau ambil untuk focus dalam kelas/kerja, stay up, dan qiammullail.

CARA SUKATAN:
  • ALOEVERA (400ml air + 1 tutup Aloe)
  • SHAKE (400ml air + 2 spoons F1 + 1 spoon F3 = SHAKE + MINUM)
  • N-R-G (1-2 liter pg - tgh ; 1-2 liter tgh – petang)
CARA PENGAMBILAN:
  • SHAKE 3X SEHARI SELEPAS MAKAN kecuali pada waktu pagi.
  • Pada waktu pagi, minum 1.Aloevera; 2.Shake; 3.Breakfast sihat. (Bagi sel makan makanan yang sihat dahulu dengan Shake Herbalife, selepas itu..barulah makan seperti biasa)
Info Tambahan: Jika ingin cepat naikkan berat badan, jom exercise! Sambil exercise, stop sekejap dan minum shake, sambung balik exercise dan minum shake. Jika rajin amalkan, anda boleh dapat result yang sangat cepat=)

Ok DONE! Faham dah?

Kalau sudah faham, jom cepat-cepat lepas baca entry ni pergi order produk di HQ Herbalife di Jalan Raja Chulan. Kalau anda orang baru, boleh hubungi saya sekarang.Ok?


SELAMAT BERAMAL!

NEED A COACH?
AM YOUR COACH
HANISA 013 255 8910

No comments:

Post a Comment