If U Like This Blog..HIT THE 'LIKE' BUTTON!!!

BOLEH SAYA BANTU?

Nama
Emel
No Telefon yang boleh dihubungi
Pernahkah anda mendengar mengenai Herbalife sebelum ini? Ya
Tidak
Boleh saya bantu untuk NAIK BERAT BADAN
TURUN BERAT BADAN
TAMBAH TENAGA
PERBAIKI TAHAP KESIHATAN
PERBAIKI MASALAH KULIT
PROGRAM SARAPAN SIHAT
JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sebarang maklumat tambahan/ pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Wednesday, October 30, 2013

Formula 1 Herbalife, Makanan Asas untuk SIhat

Bismillah...

Petang ini saya hanya ingin berkongsi mengenai apa yang saya makan hari-hari sehingga saya mendapat perubahan diri. Tak perlu banyak, apa yang anda perlu tahu. Saya makan Formula 1 hari-hari, pagi dan malam. Tetapi, bukan saya seorang sahaja, malah keluarga saya juga turut mengkonsumi F1 ini.

Apa yang ada dengan Formula 1 Herbalife?

FORMULA 1, F1 ni adalah Herbalife core product. Sejak dari zaman Mark Huges (pengasas Herbalife) lagi, F1 inilah produk terpenting untuk menurunkan berat badan, menaikkan berat badan, menegkalkan berat badan, memperbaiki masalah kesihatan dan menambahkan tenaga. Dari F1 ini, kemudiannya lahirlah segala macam F dan produk-produk Herbalife lain. Ramai tertanya-tanya, mengapa pentingnya F1? Di sini saya boleh rumuskan sedikit sebanyak mengenai F1, antaranya:

Kandungan F1 Herbalife:
  • Nutrisi seimbang yang diperlukan badan dan sel setiap hari
  • Hanya 90-180 kalori
  • Mengadungi 55 nutrien, 18 amino asid, serat, herba terpilih
  • 0 lemak 0 kolestrol
  • Mempunyai 5 perisa enak; Coklat, Vanila, Cappucino, Strawberi, Tropica Fruit

F1 memberi banyak manfaat kepada kesihatan badan kita. Ada 10 manfaat hanya dalam 1 F1:
  1. Penguurusan berat badan (Turun/ Naik/ Kekal Berat Badan)
  2. Awek muda (kekal wajah muda walaupun berusia)
  3. Penyelesaian immune (Meningkatkan immune badan)
  4. Penjagaan peribadi nutrisi luaran (Sel, Tubuh, Kulit, Kuku dan Rambut)
  5. Tenaga dan kesihatan
  6. Kesihatan jantung
  7. Kesihatan penghadaman
  8. Pengurusan stress
  9. Kesihatan kanak-kanak, remaja, dewasa, orang tua, ibu mengandung dan menyusukan badan, atlet sukan)
  10. Kesihatan lelaki dan wanita

Pendek kata, makan F1 ni seperti makan satu pyramid makanan. Lengkap dengan 7 jenis warna, 7 jenis warna dan 7 jenis buah. Bagi yang nak sihat tetapi tak suka sayur-sayuran dan buah-buahan, F1 Herbalife adalah yang terbaik untuk kalian.

Cara pengambilan:


Testimoni:
(Ini merupakan testimony saya dan sahabat-sahabat saya sendiri, bukan copy paste dari testimony produk lain)

Turun Berat Badan


Naik Berat Badan dan Otot

Masalah Kesihatan

Masalah Kulit

Ibu Mengandung, Berpantang dan Menyusukan Bayi

Jika berminat untuk saya bantu:
Sila hubungi :
HANISA 013 255 8910 (CALL/SMS)
SMS NAMA dan MASALAH

No comments:

Post a Comment